***به سایت مرکز آموزشی درمانی سینا (فرشچیان)خوش آمدید.*** شعار سال 99 جهش تولید
شنبه ٠٨ آذر ١٣٩٩
Fmenu Not Found
منوی اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 263
 بازدید امروز : 42
 کل بازدید : 1046777
صفحه بعدی»بازگشت به سایت اصلی»

نام دستگاه: پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

تاریخ:

شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، مارا در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.

جنسیت: مرد زن
سن: تحصیلات: شغل:
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید:

دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر:
ردیف محور سنجش
پرسش

سطح رضایت
1
شفافیت فرآیندی

نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی کم کممتوسط زیادخیلی زیاد
2 نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت خیلی کم کممتوسط زیاد خیلی زیاد
3 انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوتهای شخصی خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
4

پاسخگویی و مسئولیت پذیری


نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
5 امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
6 به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
7 راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
8 تسلط بر فرآیند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
9
زمان فرآیند

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
10 تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
11 میزان مراجعه به قسمتها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
12

نظامند بودن فرآیند


نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
13 دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
14 ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
15 احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
16 کلیت فرآیند احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد

چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمائید:




متن درون تصویر را وارد نمائید: متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید 
*