***به سایت مرکز آموزشی درمانی فرشچیان سینا خوش آمدید.***
پنج شنبه ٣١ خرداد ١٣٩٧
Fmenu Not Found
منوی اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 113301
 بازدید امروز : 256
 کل بازدید : 739459
صفحه بعدی»بازگشت به سایت اصلی»


  چاپ        ارسال به دوست

روابط عمومی بیمارستان سینا

در جهت افزایش رضایتمندی مراجعین انجام شد.

  به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سینا، ارائه خدمات در درمانگاه جسمی به صورت کاملا الکترونیک و مکانیزه به بیماران ارائه می شود. مهندس عقیلیان مسئول فناوری اطلاعات مرکز با بیان این مطلب گفت : در گذشته بیماران جهت دریافت نوبت باید به صورت حضوری به درمانگاه مراجعه می نمودند و بعد از دریافت نوبت ،جهت ثبت سیستمی و پرداخت هزینه در صفهای طولانی پذیرش و صندوق به انتظار می ایستادند که جهت رفع این مشکل مسئول فناوری اطلاعات با موافقت و همکاری مدیر مرکز آقای دکتر جوزی ، اقدام به الکترونیک و مکانیزه نمودن این فرایند نمودند 0 در حال حاضر دریافت نوبت به صورت تلفنی انجام شده و فرایند پذیرش و پرداخت هزینه  نیز  در محل درمانگاه و کاملا الکترونیک صورت می پذیرد و از ارجاع بیماران به واحدهای پذیرش و صندوق و انتظار طولانی آنها کاسته شده و افزایش رضایتمندی مراجعین را به دنبال دارد.


٠٧:٥٣ - 1396/10/24    /    شماره : ٥٧٩٦١    /    تعداد نمایش : ١٠٥


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج