بازدید نوروزی رئیس دانشگاه در ساعات اولیه نخستین روز سال جدید از مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان
رئیس دانشگاه، هیئت همراه و تیم مدیریتی بیمارستان، در روز اول سال نو با حضور در کنار کارکنان این مرکز، سال نو را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، در ساعات اولیه نخستین روز سال ۱۴۰۲، دکتر مجذوبی رئیس دانشگاه به همراه تیم مدیریتی بیمارستان با حضور در بخشهای درمانی بیمارستان، ضمن تبریک سال نو با اهدای شاخه گل از خدمت رسانی بی وقفه کارکنان قدردانی کرد.


نظر دهید