مدیر منابع انسانی دانشگاه به همراه مدیران و کارشناسان ستادی با هدف پایش عملکرد امور اداری، در مرکز آموزشی درمانی سینا حضور یافتند
در جلسه ای که با حضور دکتر مهدی رضوان رئیس بیمارستان، محمد بخشی مدیر، علی کریمی صالح مدیر منابع انسانی، طاهره ورمزیار نجفی مدیر پرستاری و کارشناسان امور اداری با اعضای تیم پایش در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد، در ابتدا دکتر رضوان رییس بیمارستان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگوئی، گزارشی از فعالیتهای بیمارستان و معرفی مجموعه و بخشهای مرکز، تعداد تخت های فعال، تعداد پزشکان و پرسنل و ... ارائه داد .
در ادامه مهندس شیرین دخت به بیان اهداف پایش و ارزیابی بخش های اداری واحدهای تابعه پرداخت.
اعضای تیم پایش نیز ضمن معرفی خود باحضور در بخش اداری بیمارستان به ارزیابی فرآیندها بر اساس چک لیست نظارت و پایش عملکرد همکاران پرداختند.
نظر دهید